BPA sport marketing a.s.
HARFA OFFICE PARK, 7. patro
Českomoravská 2420/15
190 93 Praha 9
IČ: 045 97 605
DIČ: CZ04597605
To je částka, kterou vynesl 2. ročník projektu O Kapku lepší hokej, jenž v BPA bereme pod svá křídla.
Druhý ročník charitativního projektu O Kapku lepší hokej byl jedním slovem strhující! Po obrovské podpoře všech hokejových týmů a médií přišly na řadu DMS zprávy, aukce a další akce, které měly pro Nadační fond Kapka naděje vygenerovat co nejvyšší sumu. Ta bude následně distribuována do nemocnic po celé České republice, kde se věnují léčení dětí s poruchami krvetvorby a dalšími onkologickými onemocněními. A výsledek? V roce 2021 se vybralo famózních 872 396 tisíc korun! Na místě je třeba poděkovat všem, kteří se jakkoliv zapojili a pomohli k dosažení takové částky.
Celková suma získaná pro Nadační fond Kapka naděje se skládala hned z několika dílčích událostí. Třemi stěžejními se staly charitativní aukce:
Ve prospěch NF Kapka naděje následně přispěli také:
V neposlední řadě měli fanoušci možnost zasílat příspěvky přímo nadačnímu fondu Kapka naděje.
„Vybraná částka je neuvěřitelná, velmi nás naplňuje zjištění, že v nelehké době pandemie se fandové hokeje dokáží spojit a společně pomoci druhým v tak nevídané míře. Velké poděkování patří všem zapojeným týmům, České televizi, O2 TV, ale především společnosti BPA sport marketing, která projekt koordinovala,“ říká ředitel Nadačního fondu Kapka naděje Jan Fischer.
„Mně nezbývá než opět, ale zcela po zásluze poděkovat klubům a všem zapojeným subjektům, médiím a především fanouškům. Radost nám udělali hráči, kluboví funkcionáři či televizní redaktoři. Všichni brali podporu zcela přirozeně a sami vymýšleli, kam všude mohou dostat oranžovou barvu, aby tak na problematiku boje s onkologickými onemocněními u dětí co nejvíce upoutali pozornost. Celková částka nás upřímně dojala, protože v této nelehké době zcela předčila naše očekávání. Jsme stoprocentně přesvědčení, že s ní NF Kapka naděje naloží, jak nejlépe může,“ dodává vedoucí hokejového oddělení BPA sport marketing Petr Nitsche.