BPA sport marketing a.s.
HARFA OFFICE PARK, 7. patro
Českomoravská 2420/15
190 93 Praha 9
IČ: 045 97 605
DIČ: CZ04597605
Značka DrWitt bude i v následující sezoně partnerem Tipsport extraligy ledního hokeje. Právě nyní došlo k podpisu smlouvy o prodloužení spolupráce mezi BPA sport marketing a společností Maspex Czech s.r.o., do jejíhož portfolia značka DrWitt patří.
„Vážíme si prodloužení spolupráce a spojení naší značky DrWitt s jedním z nejatraktivnějších sportů v České republice. Jsme rádi, že DrWitt bude i nadále přítomen na extraligových stadionech a zároveň zajistí jednotlivým klubům pestrý výběr nealkoholických nápojů z našeho širokého portfolia,“ řekl marketingový manager společnosti Maspex, Radim Ochman.
Za druhou stranu dokument podepsala Jana Obermajerová, generální ředitelka BPA sport marketing, výhradního marketingového partnera extraligového hokeje. „Se značkou DrWitt jsme zahájili spolupráci před dvěma lety a já jsem ráda, že naše partnerství bude v rámci hokejové Tipsport extraligy, kterou v minulé sezóně navštívilo přes 2 miliony diváků, pokračovat i v následující sezoně. Věřím, že pro společnost Maspex jde o dobrou vizibilitu a pro fanoušky je to skvělá příležitost ochutnat kromě DrWitta další nápoje od extraligového oficiálního partnera,“ uvedla Obermajerová.
DrWitt patří do portfolia potravinářské společnosti Maspex Czech s.r.o., která se zabývá prodejem potravin a nápojů, především 100% džusů, nektarů, ovocných nápojů, limonád a energetických drinků. Produkty Maspexu jsou v několika kategoriích prodejními leadry. Mezi hlavní značky patří Relax, Tiger, DrWitt, Nestea, Original River, Caprio, Márka nebo dětská značka Kubík. Od loňského roku dodává exkluzivně na český trh také legendární a celosvětově oceňovanou vodku Żubrówka.
BPA působí na českém reklamním trhu od roku 1993, tedy téměř od samého zrodu reklamního trhu v České republice. S využitím svých dlouholetých zkušeností se ve své činnosti zaměřuje na poskytování komplexních služeb z oblasti sportovního marketingu, sponzoringu a reklamy v souvislosti se sportovními projekty, především pak s českým hokejem. V sezoně 2023/2024 je na základě spolupráce s Asociací profesionálních klubů ledního hokeje (APK LH) již 29. rokem výhradním marketingovým partnerem hokejové extraligy (ELH). Mimo jiného je majitelem webových portálů hokej.cz, nhl.cz a dalších. Kompletně realizuje sportovní, společenské akce a TV projekty – Sportovec roku, Hokejista sezony, či klientské dny – včetně jejich mediální prezentace.