Společnost Kaufland, tuzemská jednička mezi obchodními řetězci, vstupuje do dlouhodobého partnerství s českým hokejem. Se značkou Kauflandu bude spojen nejen hokejový národní tým mužů či nejvyšší hokejová […]

Společnost Kaufland, tuzemská jednička mezi obchodními řetězci, vstupuje do dlouhodobého partnerství s českým hokejem. Se značkou Kauflandu bude spojen nejen hokejový národní tým mužů či nejvyšší hokejová soutěž, ale také mládežnické projekty, univerzitní hokej, ženský hokej nebo slavnostní události jako Zlatá hokejka. Spolupráci dnes oznámili zástupci Kauflandu a BPA sport marketing, výhradního marketingového partnera Českého hokeje, na tiskové konferenci před zahájením reprezentační sezóny spojené s nominací na turnaj Karjala. Představení spolupráce byl přítomen také Jaromír Jágr, který je ambasadorem společnosti Kaufland v rámci tohoto nového hokejového partnerství.

800_parner_K

Hokej má v České republice více než stoletou tradici a dlouhodobě patří k divácky nejatraktivnějším sportovním odvětvím. Češi jej považují za svůj nejoblíbenější národní sport a i celosvětově se naše země dlouhodobě řadí mezi hokejové velmoci. Za jeho úspěchem stojí nejen vynikající výkony sportovců, ale také důvěra a podpora jak fanoušků, tak společností, které mu pomáhají udržet pozici národního sportu a zajistit jeho další rozvoj.

Je pro nás velkou ctí, že jsme se dohodli na tak rozsáhlé a dlouhodobé spolupráci s největším tuzemským obchodním řetězcem, společností Kaufland. Ta podpora půjde napříč hokejovým hnutím a projekty, a to minimálně do sezóny 2022/2023 včetně. Je to pro nás současně velký závazek do budoucna. Děkuji společnosti Kaufland za důvěru a těšíme se na rozvíjení naší spolupráce,“ uvádí Jana Obermajerová, generální ředitelka BPA sport marketing, výhradního marketingového partnera českého hokeje.

Společnost Kaufland nyní zaujme postavení oficiálního partnera nejen v rámci české hokejové reprezentace a Tipsport extraligy ledního hokeje, ale její logo bude figurovat také v rámci juniorského Mistrovství světa v Třinci a Ostravě, dále v hokejové Síni slávy, v rámci projektu Pojď hrát hokej, univerzitní ligy či třeba ženského hokeje.

Kaufland vnímá spolupráci s Českým hokejem jako jedinečnou příležitost, jak rozvíjet stávající skvělou pověst tohoto sportu ve světě a zároveň podpořit mladé hokejisty a umožnit jim realizaci nejen v hokejovém, ale i v akademickém prostředí. „Na partnerství s Českým hokejem jsme velice hrdí,“ říká Renata Maierl, tisková mluvčí Kauflandu, a doplňuje: „Moc nás těší, že budeme moci podporovat nejen hokejové národní týmy nebo nejvyšší republikovou soutěž, ale také projekty pro děti a mládež, ženský nebo univerzitní hokej.“

Spolupráce s jedničkou mezi tuzemskými obchodními řetězci si váží i prezident Českého hokeje Tomáš Král: „Jsem rád, že mezi námi můžeme přivítat nového, navíc velmi významného a renomovaného partnera. Spolupráce, kterou se společností Kaufland zahajujeme, je skutečně rozsáhlá. Český hokej čeká řada výzev, v nichž chceme uspět, a k tomu potřebujeme i podporu silných partnerů.“

Ambasadorem nového partnerství Kauflandu a Českého hokeje se stal Jaromír Jágr. „Tato nová spolupráce mě těší hned v několika rovinách. Jsem rád, že mohu být ambasadorem, a nejen jako majitele Rytířů mě těší podpora mládežnických kategorií. Sami se aktivně snažíme o nábor nových hráčů a při komunikaci se společností Kaufland jsem cítil důraz na podporu mládeže, což mě velmi oslovilo. Máme stejné hodnotové vnímání v oblasti sportu, a to je důležité,“ oceňuje Jágr spolupráci s Kauflandem.

Se značkou KAUFLAND budou spojena tato oficiální partnerství

  • Česká hokejová reprezentace mužů A tým
  • Česká hokejová reprezentace žen A tým
  • Tipsport extraliga – nejvyšší hokejová soutěž mužů ČR
  • Univerzitní hokejová liga – nově vzniklá soutěž univerzitních týmů
  • Náborový projekt Pojď hrát hokej
  • Mistrovství světa IIHF juniorů 2020 (MSU20) – od 26. prosince do 5. ledna v Ostravě a Třinci
  • Vyhlášení nejlepších českých hokejistů Zlatá hokejka
  • Hokejista sezóny – zakončení Tipsport extraligy s vyhlášením nejlepších hráčů sezóny
  • Kamenná Síň slávy českého hokeje 

O společnosti Kaufland

Kaufland Česká republika v.o.s. je součástí německé obchodní skupiny Schwarz. Na český trh vstoupil v roce 1998 a v současné době zde provozuje 133 prodejen, dvě logistická centra a vlastní masozávod. V České republice zaměstnává více než 23 500 lidí. Kaufland působí kromě Česka v dalších osmi zemích světa: v Německu, na Slovensku, v Polsku, Chorvatsku, Rumunsku, Bulharsku, Moldávii a Austrálii. Celkem provozuje více než 1 300 prodejen, masozávody a logistická či distribuční centra. Zaměstnává více než 150 tisíc lidí.

Fotografie

Autor: Karel Švec (Český hokej)

03_7450

02_7618

Tyto stránky využívají cookies
Cookies používáme, abychom zajistili správné fungování a bezpečnost našich stránek, tím pádem co nejlepší zkušenost při návštěvě. Svá nastavení cookies můžete později kdykoliv změnit. Další informace o Cookies
Nastavení
Na této stránce můžete nastavit souhlas pro jednotlivé účely generování a využívání souborů cookies. Další informace o Cookies
Zajišťují, že tyto stránky fungují správně a bezpečně na všech zařízeních.
Analytické cookies nám pomáhají sledovat návštěvnost a informovat o tom, jak návštěvníci využívají tuto webovou stránku v průběhu jejich návštěvy.