BPA sport marketing a.s.
HARFA OFFICE PARK, 7. patro
Českomoravská 2420/15
190 93 Praha 9
IČ: 045 97 605
DIČ: CZ04597605
BPA sport marketing, výhradní marketingový partner Tipsport extraligy, oznamuje nové partnerství v oblasti inovativních technologií se společností WSC Sports. Několikaměsíční jednání se podařilo dotáhnout do úspěšného konce. Záběry z extraligových zápasů tak mimo týmu editorů zpracovává umělá inteligence. Díky ní je možné vytvářet a zveřejňovat například zajímavá videa či publikovat sestřihy několik okamžiků poté, kdy je vidí diváci v arénách.
„Díky spolupráci s WSC Sports, jakožto světovým lídrem v oblasti tvorby sportovního automatizovaného obsahu, se nám otevírají nové a vzrušující možnosti, jak ukázat fanouškům jednotlivých klubů Tipsport extraligy to nejlepší, co nejvyšší hokejová soutěž nabízí. Všechny ty úžasné kličky, akce či zákroky a emoce budou tou nejlepší pozvánkou ke sledování dalších utkání přímo v arénách nebo při přenosech Tipsport extraligy,“ uvádí k nové spolupráci Jana Obermajerová předsedkyně představenstva a generální ředitelka BPA sport marketing.
„Využívání potenciálu umělé inteligence je trendem dnešní doby nejen ve sportovním marketingu. Navazujeme spolupráci se společností, jejíž know how oslovilo globální organizace jako NHL, NBA, Bundesliga, Real Madrid a další. Pevně věříme, že bude naše spolupráce stejně úspěšná, a i díky dalšímu contentu od našeho týmu specialistů, který se stará o sociální profily Tipsport extraligy a web Hokej.cz budeme její prezentaci, klubů i partnerů naší nejvyšší hokejové soutěže nadále vylepšovat ,“ dodává vedoucí hokejového oddělení BPA Petr Nitsche.
Využívání moderní technologie umožní mimo jiné vznik nových video rubrik na sociálních sítích Tipsport extraligy či ve zpravodajství na hokej.cz, nebo rychlých sestřihů zápasů, které oficiálně publikuje sportovní web sport.cz.
Ukázka videí připravených v systému WSC:
Lukáš Radil byl zvolen hráčem uplynulého měsíce. 🔥 Pojďme se podívat na jeho nejlepší zářijové momenty! 👀 #TELH pic.twitter.com/bi7NyS47to
— Tipsport extraliga (@telhcz) October 6, 2023
Na sestřihy z utkání TELH se můžete podívat na webu sport.cz.
BPA sport marketing, the exclusive marketing partner of the Tipsport extraliga, announces a new partnership in the field of innovative technologies with WSC Sports. Several months of negotiations have come to a successful conclusion. The footage from extraliga matches will be processed by artificial intelligence alongside with a team of editors. Thanks to it, it will be possible, for example, to create and publish interesting videos or publish highlights a few moments after the spectators have seen them in the arenas.
""Thanks to our cooperation with WSC Sports, as a world leader in the field of automated sports content creation, new and exciting opportunities are opening up for us to show the fans of each Tipsport Extraliga club the best that the top hockey competition has to offer. All those amazing tackles, actions or saves and emotions will be the best invitation to watch the next matches directly in the arenas or the entire Tipsport Extraliga broadcasts," says Jana Obermajerová, Chairman of the Board and CEO of BPA Sport Marketing, about the new cooperation.
"Using the potential of artificial intelligence is a trend today not only in sports marketing. We are establishing cooperation with a company whose know-how has reached global organisations such as the NHL, NBA, Bundesliga, Real Madrid and others. We firmly believe that after the implementation is completed, we will improve the video content from extraliga matches, and make our cooperation similarly successful," adds Petr Nitsche, Head of Hockey at BPA.
The use of modern technology will enable, among other things, the creation of new video sections on the Tipsport extraliga's social networks or in the news section on hokej.cz, or quick match highlights, which will be officially published by the sports website sport.cz.